• درجه علمی : استادیار
  • گروه آموزشی : مدیریت صنعتی
  • تاریخ تولد : 1337
  • نشانی :
  • شماره اتاق : 842
  • شماره تلفن دفتر : 1642
  • وبگاه شخصی :
  • رایانامه : mohsenalvandi@ikiu.ac.ir
  • نسخه انگلیسی (English)

مدارک و رشته تحصیلی

رج عنوان مقطع و رشته تحصیلی از تاریخ تا تاریخ محل تحصیل فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 کارشناسی مدیریت صنعتی 1361 1364 دانشگاه شهید بهشتی نمایش پیوند
2 کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی 1368 دانشگاه تربیت مدرس نمایش پیوند
3 دکتری تخصصی مدیریت صنعتی (تولید) 1375 دانشگاه لیدز انگلستان نمایش پیوند

مقالات چاپ شده در نشریات

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان نشریه چاپ شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Order preference of efficient stakeholders on organizational effectiveness and their related goals via TOPSIS-ISI 2010 World applied science journal نمایش پیوند
2 Identifying and prioritizing the requirements of putting in practice value added tax system-ISI 2010 World applied science journal نمایش پیوند
3 Insights from implementing Performance Measurement System for Business Processes model-ISI 2011 World applied science journal نمایش پیوند
4 مورد کاوی چگونگی تاثیر کارت امتیازی متوازن بر مدیریت فرآیندهای کسب وکار در دو سازمان ایرانی زمستان 86 چشم انداز مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی نمایش پیوند
5 Applying a fuzzy AHP and BSC approach for evaluating performance of Hasheminejad kidney center 2012 مدیریت اطلاعات سلامت نمایش پیوند
6 تولید انعطاف پذیر پژهشنامه علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نمایش پیوند
7 بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM ) سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت بهار 88 مدیریت توسعه و تحول دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نمایش پیوند
8 چالشهای پیاده سازی کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی) زمستان 88 ویژه نامه اولین کنفرانس بین المللی حسابداری مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات نمایش پیوند
9 نتایج بکارگیری نقشه برداری جریان ارزش در شرکت قطعات الکتریکی با استفاده از شبیه ساز ARENA ذر ایران بهار 91 مدیریت توسعه و تحول دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نمایش پیوند
10 مقایسه الگوی مدیریت استراتژیک یک شرکت با چهار الگوی نظری(مطالعه موردی:شرکت ملی ساختمان) مدیریت توسعه و تحول دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نمایش پیوند

مقالات ارائه شده در کنگره و کنفرانس ها

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان همایش برگزار شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 بررسی معیارهای انتخاب راه حل برنامه ریزی منابع با استفاده از روش دلفی 1387 کنفرانس برنامه ریزی منابع سازمان نمایش پیوند
2 بررسی انتخاب فرایند راه حل برنامه ریزی منابع سازمان ERP با استفاده از روش دلفی در ایران 1387 پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات نمایش پیوند
3 جایگاه اخلاق حرفه ای در نظام علوم آزمایشگاهی 1385 پنجمین کنگره ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی- ایران نمایش پیوند
4 Selecting the Best ABS Sensor Technology Using Fuzzy MADM 2011 نمایش پیوند
5 مروری بر نقش سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار ( BPMS) در سازمان 1393 کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیک های مدیریت نمایش پیوند
6 پایداری برند، آخرین حلقه ی مدل ارتباطی بین برند، ارزش ویژه ی برند و برندسازی 1395 دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و بشریت( خارجی بین المللی) نمایش پیوند
7 Formulating a Strategy Based on Framework of SWOT Matrix (case study:Golrang Industrial Group) 1393 دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نمایش پیوند
8 تفکر به سوی پایداری گامی برای دستیابی برند به جاودانگی 1394 اولین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار نمایش پیوند
9 تدوین مدل برنامه ریزی استراتژیک با تلفیق متدولوژی شش سیگمای ناب،رهیافت هوش تجاری و کارت امتیازی متوازن 1391 نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع نمایش پیوند

کتابهای چاپ شده

رج عنوان کتاب چاپ اول تیراژ انتشارات فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 تعالی سازمانی فراگیر دستیابی به عملکرد کلاس جهانی نمایش پیوند
2 ساخت به روش سلولی جریان تک قطعه ای برای تیم های کاری نمایش پیوند

راهنمایی و مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد

رج عنوان پایان نامه تاریخ دفاع نام دانشگاه نام دانشجو فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 بررسی تاثیر هویت بصری برند بر فروش شرکت هاکوپیان 95/11/24 دانشگاه بین المللی امام خمینی مهسا مهندسی نمایش پیوند
2 بخش بندی مشتریان در صنعت بیمه بر اساس ارزش چرخه عمر آنها با به کار گیری داده کاوی 95/11/18 دانشگاه بین المللی امام خمینی سالومه آرمان منش نمایش پیوند
3 بررسی تاثیر هزینه ، پذیرش فناوری و رضایت کارمندان بر اثربخشی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و عملکرد سازمان(مورد مطالعه بانک گردشگری) 95/11/18 دانشگاه بین المللی امام خمینی شبنم نبوی نمایش پیوند
4 ارزیابی و رتبه بندی تامین کنندگان بر اساس رویکرد یکپارچه لارج و رویکرد پایداری بوسیله روش ترکیبی تصمیم گیری دیمتل، ANP و ویکور فازی 95/06/30 دانشگاه بین المللی امام خمینی مهدی ظلوعی نمایش پیوند
5 بررسی عوامل موثر بر قصد خرید کالا های ایرانی در افغانستان (مطالعه موردی : افغانستان ،هرات) 95/11/26 دانشگاه بین المللی امام خمینی حکیمه سجادی نمایش پیوند
6 بررسی تاثیر گرایش های مصرف کنندگان برقصد خرید برند های لوکس تقلبی در صنعت لوازم آرایش (مطالعه موردی : مصرف کنندگان شهر قزوین ) 95/11/26 دانشگاه بین المللی امام خمینی طاهره مرادی نمایش پیوند
7 بررسی تاثیر عوامل منتخب بر نگرش قصد و رفتار خرید محصولات ارگانیک ، کاربردی از تئوری رفتار برنامه ریزی شده 95/03/31 دانشگاه بین المللی امام خمینی پونه جلوخانی نمایش پیوند
8 پذیرش بانکداری با استفاده از تلفن همراه با تلفیق سه مدل (utaut,ttf,Itm)بانک های خصوصی شهر تهران 95/03/31 دانشگاه بین المللی امام خمینی مریم رسولی نمایش پیوند
9 بررسی چگونگی دستیابی برند به پایداری 94/11/26 دانشگاه بین المللی امام خمینی مژگان اسلامیان نمایش پیوند
10 بررسی اثربخش ترین اتراتژی های ترویج بانک های خصوصی بر اساس آمادگی خرید مشتریان 94/11/19 دانشگاه بین المللی امام خمینی لاله نوین نمایش پیوند
11 بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان(شرکت مخابرات استان تهران) 94/10/06 دانشگاه بین المللی امام خمینی مهرناز اقتداری نمایش پیوند
12 بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان کالاهای ایرانی در بازار افغانستان 94/01/18 دانشگاه بین المللی امام خمینی حمید عزیزی نمایش پیوند
13 تاثیر کیفیت پشتیبانی فنی بر رضایت، وفاداری، اعتماد و قصد خرید مجدد خریداران )شرکت زیگورات) 93/12/18 دانشگاه بین المللی امام خمینی غلام عباس رضایی نمایش پیوند
14 بررسی تاثیر رسانه های تعاملی بر رابطه میان شرکت و مشتری 92/11/29 دانشگاه بین المللی امام خمینی مائده امیری نمایش پیوند
15 ارزیابی و رتبه بندی عملکرد شرکتها با استفاده از روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و ویکتور (شرکت های پذیرفته شده در گروه صنعت خودرو و ساخت قطعات بورس اوراق بهادار تهران) 92/06/25 دانشگاه بین المللی امام خمینی رضا رضایی نمایش پیوند
16 بررسی تاثیر « خود » بر نگرش نسبت به برندهای لوکس در میان نوجوانان شهر قزوین 92/06/25 دانشگاه بین المللی امام خمینی سپیده نجفی نمایش پیوند
17 بهبود عملکرد پرتفوی سرمایه گذاری با استفاده از تحلیل پوشش داده ها 91/11/30 دانشگاه بین المللی امام خمینی احمد هاشمی سیاوشانی نمایش پیوند
18 تاثیر طراحی وب سایت بر روی مشتری در تجارت الکترونیک B2Cبا رویکرد نظریه بلاغت 91/11/29 دانشگاه بین المللی امام خمینی نوید قاسمی سفیدواجانی نمایش پیوند
19 رتبه بندی ارزش دوره عمر مشتریان با استفاده از مدل ال آر اف ام مورد کاوی بانک صنعت و معدن 91/08/28 دانشگاه بین المللی امام خمینی فرزانه سیفی عبدلی نمایش پیوند
20 شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار در رویکرد ریسک تصمیم گیرندگان پروژه های ساختمانی بین المللی (شرکت کیسون) 91/08/15 دانشگاه بین المللی امام خمینی مونا رضایی نمایش پیوند
21 تاثیر احساس کارکنان از جو کاری بر کیفیت خدمات دریافت شده و ارتباط آنها با هدف - محور بودن کارکنان- خود سودمندی کارکنان و رضایت کاری ایشان - مورد کاری:گروه هتلهای پادیسان تهران 91/06/27 دانشگاه بین المللی امام خمینی عمادالدین مرتضوی نمایش پیوند
22 بررسی همسویی مدیریت پروژه با استراتژی ها در سازمان پروژه محور (مطالعه موردی شرکت مشاور ساحل) 90/12/15 دانشگاه بین المللی امام خمینی حامد صابری نمایش پیوند
23 مقایسه دو روش ترکیبی SIR,FUZZYAHP, DELPHI VIKOR FUZZY AHP FUZZY برای رتبه بندی تامین کنندگان در زنجیره تامین الکترونیک 90/12/01 دانشگاه بین المللی امام خمینی سید مصطفی معمارزاده نمایش پیوند
24 الویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد در منظرهای کات امتیاز متوازنبابکارگیری فرایند تحلیل شبکه و بررسی روابط ملی میان منظرها در شرکت سایکو 90/11/24 دانشگاه بین المللی امام خمینی لیلا یزدانی کرگانرود نمایش پیوند
25 ارزیابی عملکرد با رویکرد به روش کارت امتیازی متوازن و AHP در بیمارستان ها 90/09/07 دانشگاه بین المللی امام خمینی امیرپویا ایروانی تبریزی پور نمایش پیوند
26 بررسی عوامل موثر بر استفاده کاربران تلفن همراه اتز همراه بانک در شبکه بانک صادرات استان البرز با رویکرد UTAUT,TTF 90/07/10 دانشگاه بین المللی امام خمینی حمیدرضا حاجی آخوندی نمایش پیوند
27 مقایسه روش رتبه بندی فازی با تاپس فازی در انتخاب پورتفولیو برای شرکتهای بورس 89/11/04 دانشگاه بین المللی امام خمینی رسول تقی زاده ایرانی نمایش پیوند
28 مدل تلفیقی برای شناسایی و اولویت بندی نیازهای استقرار نظام مالیات بر ارزش افزوده 89/07/11 دانشگاه بین المللی امام خمینی خدیجه محمدیان نمایش پیوند
29 رتبه بندی شعب بانک ملت (استان تهران) با در نظر گرفتن متغیر های محیطی بر اساس منطق تحلیل پوششی داده های فازی 88/12/10 دانشگاه بین المللی امام خمینی محمد کریمی نمایش پیوند
30 بررسی فرآیند صدور بیمه عمر و ارائه راهکارهای بهبود آن با رویکرد شش سیگما(مورد کاری بیمه رازی) 88/12/10 دانشگاه بین المللی امام خمینی مونا حیدربیگی نمایش پیوند
31 شناسایی و اولیت بندی شاخهای کلیدی در انتخاب تکنولوژی با استفاده از روشهای MADM (شرکت داروسازی اسوه) 88/07/13 دانشگاه بین المللی امام خمینی مهدی بیطرفان نمایش پیوند
32 مقایسه رویکرد هزینه جامع مالکیت(TCO) و فرآیند تحلیل سلسله مراتب(AHP) برای انتخاب تامین کننده (مطالعه موردی:کارخانه هودک) 88/07/13 دانشگاه بین المللی امام خمینی سیامک راثی پور نمایش پیوند
33 اولویت بندی ذینفعان موثر بر اثر بخش سازمانی با رویکرد عوامل استراتژیک به (روش Topsis مطالعه موردی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس ) 88/07/06 دانشگاه بین المللی امام خمینی مرضیه غلامپور نمایش پیوند
34 بررسی مدل انتخاب برنامه ریزی منابع سازمان ERP در صنعت توزیع کشور ایران 88/03/18 دانشگاه بین المللی امام خمینی محمد افتخارمنش نمایش پیوند
35 موردکاوی چالش های پیاده سازی روش BSC با نظری بر تاثیر آن بر تحقق استراتژی در سازمان های ایرانی 86/06/05 دانشگاه بین المللی امام خمینی فاطمه عاملی نمایش پیوند
36 موردکاوی چالش های پیاده سازی روش BSC در سازمان های ایرانی با نگاهی به تاثیر آن در مدیریت فرآیندهای کسب و کار 86/06/05 دانشگاه بین المللی امام خمینی سعیده منصوری نمایش پیوند
37 رتبه بندی تامین کنندگان زنجیره تامین دارو بر مبنای ریسک با استفاده از شبکه بیزین ) شرکت پخش البرز ( 95/06/13 دانشگاه بین المللی امام خمینی سید میلاد مخبری نمایش پیوند
38 بررسی توام عوامل کلیدی موفقیت و شکست پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی( ERP ) و تاثیر آن بر عملکرد سازمانهای صنعت نفت ایران ) 93/08/05 دانشگاه بین المللی امام خمینی کبری سعادتمند نمایش پیوند
39 بررسی تاثیر عوامل سیاسی و ریسک پذیری در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در چارچوب بازاریابی بین المللی ( با تاکید بر صنعت نفت و گاز ایران) 93/06/31 دانشگاه بین المللی امام خمینی مجتبی سعیدی نیا نمایش پیوند
40 مدلی برای پشتیبانی از اجرای پروژه های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP ) با رویکرد پویایی سیستم . ( شرکت چای گلستان) 93/06/17 دانشگاه بین المللی امام خمینی سید سعید میرحسینی نمایش پیوند
41 بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر روی رفتار خرید مشتری صنعتی در صنایع غذایی 92/12/12 دانشگاه بین المللی امام خمینی منیژه اردیخانی نمایش پیوند
42 بررسی مقایسه ای عوامل تاثیر گذار بر روند سرمایه گذاری مستقیم خارجی( مطالعه موردی افغانستان) 92/11/27 دانشگاه بین المللی امام خمینی محمد امین عسگری نمایش پیوند
43 چارچوبی برای سنجش چابکی زنجیره ی تامین در شرکت های انبوه ساز مسکن ایران 91/06/28 دانشگاه بین المللی امام خمینی کیوان پلویی نمایش پیوند
44 بررسی تاثیر عوامل سه گانه استراتژی بازاریابی - ارزش ادراک شده توسط مشتری وکیفیت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان رستوران زنجیره ای در شهر تهران - در رستوران زنجبره ای پدر خوب 91/06/27 دانشگاه بین المللی امام خمینی محمد اسدی نمایش پیوند
45 بررسی و مقایسه روش VIKOR فازی با روش TOPSIS فازی در انتخاب مدیر پروژه های عمرانی در کرج 90/12/14 دانشگاه بین المللی امام خمینی مهدیه بلوکی نمایش پیوند
46 بکار گیری تکنیک ترکیبی VLKOR ANP-DEMATEL برای رتبه بندی 50 شرکت برتر ایرانی 90/11/17 دانشگاه بین المللی امام خمینی هادی جعفری نمایش پیوند
47 ارزیابی کیفیت خدمات مراکز دولتی با روش vlkoR- GRAو رویکرد فازی - اداره ثبت استان قزوین 90/11/17 دانشگاه بین المللی امام خمینی احمد تیموری نمایش پیوند
48 بررسی و مقایسه دو روش ترکیبی در ارزیابی عملکرد بانکهای ایران 90/07/11 دانشگاه بین المللی امام خمینی محسن ناری قمی نمایش پیوند
49 بررسی اثر عوامل درونی سازمان بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش مدیریت دانش در بانک صادرات ایران 90/07/11 دانشگاه بین المللی امام خمینی آیدین علیشاهی نمایش پیوند
50 بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری 90/07/10 دانشگاه بین المللی امام خمینی آرزو واهبی نمایش پیوند
51 رویکرد تصمیم گیری چند معیاره به ارزیابی استراتژی بهینه نگهداری و تعمیرات در صنعت خودروسازی ایران 90/07/04 دانشگاه بین المللی امام خمینی میلاد آقایی نمایش پیوند
52 بکارگیری و مقایسه تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در رتبه بندی شرکتهای بازار بورس تهران 88/11/12 دانشگاه بین المللی امام خمینی معصومه دانش شکیب نمایش پیوند
53 بررسی کاربرد سیستم برنامه ریزی کنترل حجم تولیدی دوره در سیستم ساخت سلولی( مورد کاری شرکت نیلپر) 88/07/13 دانشگاه بین المللی امام خمینی منصور خان محمدی نمایش پیوند
54 مقایسه مدل ترکیبی فرایند تحلیل شبکه ای و برنامه ریزی آرمانی با مدل ترکیبی فرآیند تحلیل سلسه مراتبی و برنامه ریزی آرمانی جهت انتخاب پروژه 88/07/13 دانشگاه بین المللی امام خمینی سید سینا مدنی نمایش پیوند
55 مقایسه رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) با فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) با بهر گیری از اولویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد(KPIS) مالی برای شرکت های بورس اوراق بهادار تهران 88/07/13 دانشگاه بین المللی امام خمینی صالح منصوری نمایش پیوند
56 سنجش آمادگی الکترونیکی سازمان به روش تحلیل سلسله مراتبی فازی ( مطالعه موردی شرکت فناوران سپهر ارتباط) 88/03/04 دانشگاه بین المللی امام خمینی سعید فلاح تفتی نمایش پیوند
57 بکارگیری مدل ریاضی غیر شعاعی تحلیل پوشی داده ها برای ارزیابی عملکرد خطوط تولیدی در صنایع قطعات بتونی شهر تبریز 87/11/20 دانشگاه بین المللی امام خمینی واحد آغشلویی نمایش پیوند
58 ارتقاء رضایتمندی مشتریان خدمات درمانی با استفاده از مدل تلفیقی qfd و .v.e رویکرد فازی به صورت مطالعه موردی در بیمارستان رازی قزوین 87/06/24 دانشگاه بین المللی امام خمینی نفیسه رضایی نمایش پیوند
59 شناسایی و رتبه بندی شاخص های کیفی موثر بر کاهش ضایعات شرکت موتوژن با استفاده از تکنیک AHD 86/06/19 دانشگاه بین المللی امام خمینی مهدی مظفر قراملکی نمایش پیوند
60 بررسی الگوهای مختلف ارزیابی عملکرد سازمانی و ارائه الگوی مناسب برای شرکت صنایع نفت گداختار 82/08/21 موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه شهرام خسروی نمایش پیوند