رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان نشریه چاپ شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
کدام زبان فارسی را به غیر فارسی زبانان آموزش دهیم؟ |
|
1378 |
نامه پارسی |
|
نمایش پیوند |
2 |
واکاوهای خطاهای آوایی فارسی زبانان در فراگیری زبان فرانسه |
|
1381 |
پژوهش زبانهای خارجی |
|
نمایش پیوند |
3 |
اثرات نقشه ی مفهومی از نوع سلسله مراتبی روی درک تحت اللفظی و استنتاجی متون اطلاع رسان در زبان دوم |
|
2011 |
مجله کانادایی زبان های مدرن |
|
نمایش پیوند |
4 |
راهبردهای یادگیری زبان فارسی:ارتباط بین ملیت با بکارگیری راهبردها در میان فارسی آموزان غیرایرانی |
|
1393 |
جستارهای زبانی |
|
نمایش پیوند |
5 |
بررسی راهبردهای یادگیری واژگان در کتابهای درسی امریکن اینگلیش فایل |
|
2015 |
انگلیسی برای اهداف ویژه (جهان) |
|
نمایش پیوند |
6 |
سبک های غالب یادگیری ادراکی یادگیرندگان زبان فارسی در محیط زبان دوم |
|
1394 |
جستارهای زبانی |
|
نمایش پیوند |
7 |
درک متن نوشتاری در زبان خارجی : طراحی انگاره ای برای عوامل تاثیرگذار بر آن |
|
2016 |
پژوهش زبان و ادبیات فرانسه |
|
نمایش پیوند |
8 |
سبکهای غالب یادگیری ادراکی زبان آموزان فارسی در کشورهای غیرفارسی زبان |
|
1394 |
زبان شناخت |
|
نمایش پیوند |
9 |
آموزش شبکه های فعلی زبان فارسی: مقایسه عملکرد فارسی آموزان غیرایرانی در پاسخگویی به پرسش های استنتاجی و جایگزینی |
|
1395 |
زبان پژوهی |
|
نمایش پیوند |
10 |
بررسی خطاهای املایی در نوشتار متون انگلیسی دانش آموزان فارسی زبان با توجه به متغیر دوره تحصیلی و جنسیت |
|
1395 |
فصلنامه نوآوری های آموزشی |
|
نمایش پیوند |
11 |
تاثیر تربیت شنوایی بر کارکردهای اجتماعی مهارت شنیداری دانش آموزان دو زبانه ی کردی - فارسی |
|
1395 |
جستارهای زبانی |
|
نمایش پیوند |
12 |
نقش اضطراب در به کارگیری راه بردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم با توجه به نقش واسطه ای هوش شناختی |
|
١٣٩٥ |
زبان شناخت |
|
نمایش پیوند |
13 |
تدوین مدل خود سامانه انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی به عنوان زبان دوم |
|
1396 |
پژوهش در نظامهای آموزشی |
|
نمایش پیوند |
14 |
درک متون کهن روایی فارسی با راهبرد نگاشت داستانی با تکیه بر کلیه و دمنه |
|
1396 |
کهن نامه ادب پارسی |
|
نمایش پیوند |
15 |
Learning Persian vocabulary through readingThe effects of noticing and computerized dynamic assessment |
|
1397 |
COGENT EDUCATION |
|
نمایش پیوند |
16 |
Pour un enseignement efficace de la comprhension en lecture une trousse dintervention soutenue par les recherches |
|
1397 |
Recherches en Langue et Litt rature Fran aises |
|
نمایش پیوند |
17 |
خودآرمان، خودباید، انگیز یکپارچه وانگیزه های ابزاری در میان فارسی آموزان غیرایرانی بررسی موردی زبان آموزان چینی و کره ای |
|
1397 |
جستارهای زبانی |
|
نمایش پیوند |
18 |
تاثیر آموزش به شیوهی معمول و ترکیبی بر خلاقیت، انگیزش و یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی |
|
1397 |
زبان پژوهی |
|
نمایش پیوند |
19 |
طراحی و اعتبار بخشی آزمون استاندارد زبان فارسی (برپایه چهار مهارت زبانی |
|
1397 |
جستارهای زبانی |
|
نمایش پیوند |
20 |
آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان برای اهداف دانشگاهی، ارزیابی کتاب درسی در حوزه ی علوم اجتماعی |
|
١٣٩٨ |
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی |
|
نمایش پیوند |
21 |
Perceptual Learning Styles Preferences: A Comparison between Language Learners in Second and Foreign Language Settings |
|
١٣٩٨ |
journal of english language teaching and learning |
|
نمایش پیوند |
22 |
Investigating demotivating factors in foreign language learners: The case of non-Iranian Persian language learners |
|
١٣٩٨ |
Cogent Education |
|
نمایش پیوند |
رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان همایش برگزار شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
اثرات نقشه مفهومی بر روی درک متون اطلاع رسان در یادگیرندگان زبانهای دوم |
|
1385 |
دومین کنفرانس بین المللی نقشه های مفهومی - تهران |
|
--- |
2 |
آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان - ویژگی های یک مدرس کارآمد |
|
1390 |
نخستین همایش بین المللی گسترش زبان و ادبیات فارسی |
|
--- |
3 |
بررسی روایی و پایایی آزمون های بسندگی زبان فارسی |
|
1391 |
سمینارعلمی - کاربردی آموزش زبان فارسی به اسپانیایی زبانان - اسپانیا |
|
--- |
4 |
تجزیه و تحلیل خطاهای نحوی فارسی آموزان چینی |
|
1393 |
نهمین همایش بین المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی - مشهد |
|
--- |
5 |
ضرورت طراحی چارجوبی مرجع برای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان |
|
1393 |
همایش ایران شناسی در فرانسه تجربه دیروز و چشم انداز فردا - فرانسه |
|
--- |
6 |
تاثیر به کارگیری رویکرد شناختی در آموزش فعل های زبان فارسی به فارسی آموزان خارجی |
|
1394 |
سومین همایش ملی زبان شناسی و آموزش زبان فارسی - مشهد |
|
--- |
7 |
بررسی مقابله ای تصاویر به کار رفته در کتاب های فارسی بیاموزیم و زبان فارسی از منظر نشانه شناسی اجتماعی |
|
1395 |
نخستین همایش واکاوی منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان - تهران |
|
--- |
8 |
بررسی متن کتاب آموزشی درک مطلب شنیداری از نظر فرانقش تجربی بر اساس نظریه نقشگرای نظام مند هلیدی |
|
1395 |
نخستین همایش واکاوی منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان - تهران |
|
--- |
9 |
آموزش همخوان های /ر/و/ل/ فارسی به زبان آموزان چینی: تشخیص، درک و تولید |
|
1395 |
نخستین همایش واکاوی منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان - تهران |
|
--- |
10 |
بررسی تطبیقی کتاب زبان فارسی براساس نقش های هفت گانه زبان از دیدگاه هالیدی |
|
1395 |
نخستین همایش واکاوی منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان - تهران |
|
--- |
11 |
تاثیر اپلی کیشن تلگرام در تلفن همراه برپیشرفت دانش واژگان فارسی غیرایرانی |
|
١٣٩٥ |
نخستین همایش واکاوی منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان - تهران |
|
--- |
12 |
ساخت ابزار خودسامانه ی انگیزشی برای یادگیری فارسی به عنوان زبان دوم |
|
١٣٩٥ |
هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش و روانشناسی تربیتی - یونان |
|
--- |
13 |
تهیه و تدوین درس نامه جامع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان برمبنای چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی در سطوح پایه و پیشرفته |
|
١٣٩٥ |
مقالات برتر نخستین همایش واکاوی منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان |
|
--- |
رج |
عنوان کتاب |
چاپ اول |
تیراژ |
انتشارات |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
درس پیروزی (ترجمه) |
1375 |
5000 |
موسسه فرهنگی انتشاراتی فرهیختگان |
دریافت فایل  |
--- |
2 |
قانون اساسی ایتالیا (ترجمه) |
1379 |
2000 |
اداره کل توافقهای بین المللی |
دریافت فایل  |
--- |
3 |
یکصد حکایت کوتاه برای نوجوانان (ترجمه) |
1381 |
1000 |
انتشارات پرک |
دریافت فایل  |
--- |
4 |
خواندن و درک متون زبان فارسی برای دانشجویان خارجی;سطح میانی |
1381 |
1000 |
انتشارات پرک |
دریافت فایل  |
--- |
5 |
قانون اساسی بلژیک (ترجمه) |
1383 |
1000 |
اداره کل توافقهای بین المللی |
دریافت فایل  |
--- |
6 |
قانون اساسی گینه (ترجمه) |
1390 |
1000 |
اداره کل توافقهای بین المللی |
دریافت فایل  |
--- |
7 |
قانون اساسی تونس (ترجمه) |
1390 |
1000 |
اداره کل توافقهای بین المللی |
دریافت فایل  |
--- |
8 |
قانون اساسی فرانسه (ترجمه) |
1391 |
1000 |
اداره کل توافقهای بین المللی |
دریافت فایل  |
--- |
9 |
قانون اساسی یونان (ترجمه) |
1394 |
1000 |
اداره کل توافقهای بین المللی |
دریافت فایل  |
--- |
10 |
نبض زندگی |
1395 |
1000 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
دریافت فایل  |
--- |
11 |
چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان - حوزه های دستور، واژه وکارکرد برای سطوح پایه، میانی و پیشرفته |
1395 |
500 |
انتشارات خاموش |
دریافت فایل  |
--- |
12 |
2000 موضوع برای مکالمه (ترجمه) |
١٣٩٧ |
٥٠٠ |
انتشارات فرهیختگان |
دریافت فایل  |
--- |
13 |
مبانی تدوین متون آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان:با تاکیدبررویکرد تکلیف محور |
١٣٩٧ |
٥٠٠ |
انتشارات فرهیختگان |
دریافت فایل  |
--- |
14 |
آزمون سازی برای مدرسان زبان (ترجمه) |
١٣٩٧ |
٥٠٠ |
انتشارات فرهیختگان |
دریافت فایل  |
--- |
15 |
Effets de la Stratégie d'Enseignement de Carte Conceptuelle |
١٣٩٧ |
١٠٠ |
انتشارات فرهیختگان |
دریافت فایل  |
--- |
16 |
Représentation Pronominale en Français et en Persan |
١٣٩٧ |
١٠٠ |
انتشارات فرهیختگان |
دریافت فایل  |
--- |
رج |
عنوان پایان نامه |
تاریخ دفاع |
نام دانشگاه |
نام دانشجو |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
راهبردهای یادگیری زبان دوم: در جستجوی نمایه ای برای زبان فارسی - استاد مشاور |
١٣٩١ |
علامه طباطبایی |
شراره خالقی زاده - آزفا |
|
--- |
2 |
بررسی عامل انگیزه و تأثیر آن در پیشرفت زبان آموزان غیرفارسی زبان - استاد مشاور |
١٣٩١ |
علامه طباطبایی |
بهاره قادری - آزفا |
|
--- |
3 |
نقش اضطراب در یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم با توجه به نقش واسطه ای هوش شناختی و هوش معنوی - استاد مشاور |
١٣٩٢ |
شهید بهشتی |
مهدیه قناعت - آزفا |
|
--- |
4 |
ملاحظات، مقدمات و مراحل طراحی برنامه درسی یکپارچه برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان - استاد مشاور |
١٣٩٢ |
علامه طباطبایی |
مریم سلطانی - آزفا |
|
--- |
5 |
بررسی عامل انگیزه و تأثیر آن در پیشرفت زبان آموزان غیرفارسی زبان - استاد مشاور |
١٣٩٢ |
دانشگاه پیام نور تهران |
الهام صداقت - آزفا |
|
--- |
6 |
بررسی چگونگی تدوین متون آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با تاکید بر رویکرد تکلیف محور - استاد راهنما |
١٣٩٣ |
موسسه آموزش عالی بنت الهدی قم |
رقیه حبیبی - زبان و ادبیات فارسی |
|
--- |
7 |
بررسی اثربخشی رویکرد یادگیری مشارکتی بر آموزش واژه با استفاده از راهبرد نگاشت معنایی - استاد مشاور |
١٣٩٣ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
معصومه صفری کرهرودی - روانشناسی عمومی |
|
--- |
8 |
بررسی وتحلیل دشواری های خط فارسی و ارایه راهکارها برای فارسی آموزان غیرفارسی زبان در سطح مقدماتی - استاد مشاور |
١٣٩٣ |
شهید بهشتی |
نصراله والاگهر - آزفا |
|
--- |
9 |
طراحی آزمونهای انطباقی رایانهای فارسی برای سنجش سطح زبانی غیرفارسیزبانان - استاد مشاور |
١٣٩٣ |
علامه طباطبایی |
فاطمه محمودی - آزفا |
|
--- |
10 |
بررسی اثربخشی رویکرد یادگیری مشارکتی بر آموزش واژه با استفاده از راهبرد نگاشت معنایی - استاد راهنما |
١٣٩٣ |
علامه طباطبایی |
مسلم موسویان - آزفا |
|
--- |
11 |
طراحی چارچوب معیار و تعیین سطوح آموزش زبان فارسی (سطح میانی) - استاد راهنما |
١٣٩٤ |
شهید بهشتی |
فرشته باقری - آزفا |
|
--- |
12 |
طراحی چارچوب معیار و تعیین سطوح آموزش زبان فارسی (سطح فروپایه) - استاد راهنما |
١٣٩٤ |
شهید بهشتی |
سمیرا ساعدی - آزفا |
|
--- |
13 |
طراحی چارچوب معیار و تعیین سطوح آموزش زبان فارسی (سطح فراپایه) - استاد راهنما |
١٣٩٤ |
شهید بهشتی |
زینب منتظری - آزفا |
|
--- |
14 |
تولید چند رسانه ای آموزشی واژگان سطح پایه فارسی مبتنی بر رویکرد ساختن گرایی و تاثیر آن بر میزان یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) - استاد مشاور |
١٣٩٤ |
بوعلی سینا همدان |
علیرضا کاوسی - تکنولوژی آموزشی |
|
--- |
15 |
واکاوی عوامل کاهنده انگیزه یادگیری زبان خارجی : مطالعه موردی فارسی آموزان غیرایرانی - استاد راهنما |
١٣٩٤ |
آزاد تاکستان |
محمود زمانی - آموزش زبان انگلیسی |
|
--- |
16 |
تاثیر استعاره مفهومی در درک مطلب فارسی فارسی آموزان خارجی سطح پیشرفته - استاد مشاور |
١٣٩٥ |
دانشگاه سمنان |
لیلا عبداللهی - آزفا |
|
--- |
17 |
بررسی حروف اضافه مکانی در نوشتار زبان آموزان غیرفارسی زبان از رویکرد شناختی - استاد مشاور |
١٣٩٤ |
دانشگاه سمنان |
شهلا ایلکا - آزفا |
|
--- |
18 |
ترتیب سازه ها در کتابهای آموزشی زبان فارسی - استاد راهنما |
١٣٩٤ |
علامه طباطبایی |
مریم اسماعیلی - آزفا |
|
--- |
19 |
کاربرد استفاده از تکنولوژی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان - استاد مشاور |
١٣٩٥ |
شهید بهشتی |
زهرا اسدی - آزفا |
|
--- |
20 |
تهیه و تدوین درسنامه جامع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای چارچوب فراگیر مرجع در سطح پایه - استاد مشاور |
١٣٩٥ |
شهید بهشتی |
سیمین کریم زاده - آزفا |
|
--- |
21 |
تهیه و تدوین درسنامه جامع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای چارچوب فراگیر مرجع در سطح میانی - استاد مشاور |
١٣٩٥ |
شهید بهشتی |
مهرنوش مولاییان - آزفا |
|
--- |
22 |
تهیه و تدوین درسنامه جامع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای چارچوب فراگیر مرجع در سطح پیشرفته - استاد مشاور |
١٣٩٥ |
شهید بهشتی |
زهرا حاجی میرباقری - آزفا |
|
--- |
23 |
طراحی چهارچوب آزمون بسندگی برای مهارتهای زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در سطح پایه - استاد راهنما |
١٣٩٦ |
شهید بهشتی |
هانیه بهرامی - آزفا |
|
--- |
24 |
طراحی چهارچوب آزمون بسندگی برای مهارتهای زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در سطح میانی - استاد راهنما |
١٣٩٦ |
شهید بهشتی |
مهتاب امیدی - آزفا |
|
--- |
25 |
طراحی چهارچوب آزمون بسندگی برای مهارتهای زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در سطح پیشرفته - استاد راهنما |
١٣٩٦ |
شهید بهشتی |
مهشید ولییی - آزفا |
|
--- |
26 |
تدوین درسنامه به منظور تقویت مهارت نوشتاری زبان فارسی برای زبان آموزان غیرفارسی زبان در سطح پایه بر مبنای چارچوب مرجع - استاد مشاور |
١٣٩٦ |
شهید بهشتی |
میترا برومند - آزفا |
|
--- |
27 |
تدوین درسنامه به منظور تقویت مهارت گفتاری زبان فارسی برای زبان آموزان غیرفارسی زبان در سطح پایه بر مبنای چارچوب مرجع - استاد مشاور |
١٣٩٦ |
شهید بهشتی |
فرشته یاحقی - آزفا |
|
--- |
28 |
آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان برای اهداف دانشگاهی: ارزیابی مواد آموزشی در حوزه ی علوم اجتماعی بر اساس انگاره مک دوناف و شاو - استاد راهنما |
١٣٩٦ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
نادیا خلخالی - آزفا |
|
--- |
29 |
بررسی باورهای فارسی آموزان غیرایرانی درباره ی یادگیری زبان فارسی - استاد راهنما |
١٣٩٦ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
شهداد وکیلی فرد - آزفا |
|
--- |
30 |
بازداری و کنش زبانگردانی در تولید گفتار در فارسی آموزان غیر ایرانی دوزبانه مطالعه ی موردی - استاد راهنما |
١٣٩٦ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
زهرا دهقان قجور - آزفا |
|
--- |
31 |
بررسی تاثیر همدرستصحیحی بر کاهش خطاها و گسترش مهارت نگارش فارسی آموزان غیرایرانی - استاد راهنما |
١٣٩٦ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
شیرین دهقانی - آزفا |
|
--- |
32 |
بررسی بکارگیری راهبردهای یادگیری تلفظ در میان فارسی آموزان غیر ایرانی - استاد راهنما |
١٣٩٧ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
محمود آتشگران - آزفا |
|
--- |
33 |
نگرش مدرسان و فارسی آموزان درباره ی نقش متون ادبی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان - استاد راهنما |
١٣٩٧ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
محمدتقی راد - آزفا |
|
--- |
34 |
بررسی خودمختاری در یادگیری زبان فارسی در میان فارسی آموزان غیر ایرانی - استاد راهنما |
١٣٩٧ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
حامد سبکبار - آزفا |
|
--- |
35 |
تدوین درسنامه به منظور تقویت مهارت شنیداری زبان فارسی برای زبان آموزان غیر فارسی زبان سطح پایه بر مبنای چارچوب مرجع زبانها - استاد مشاور |
١٣٩٧ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
المیرا اسماعیلی - آزفا |
|
--- |
36 |
زبان فارسی نیمه تخصصی برای اهداف ریاضی : تدوین یک انگاره ی آموزشی برای دانشجویان بین المللی - استاد راهنما |
١٣٩٧ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
نازنین کاشی - آزفا |
|
--- |
37 |
توانش ارتباطی بینا فرهنگی در کتاب های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان - استاد راهنما |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
الهام عباسی جوکندان - آزفا |
|
--- |
38 |
سبک های یاددهی مدرسان و سبک های یادگیری فارسی آموزان بررسی سازگاری ها و ناسازگاری ها میان آن ها - استاد راهنما |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
علی اکبر جولا - آزفا |
|
--- |
39 |
شکل گیری هویت دانشجویان غیر فارسی زبان در جامعه ایرانی و نقش ان بر یاد گیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم - استاد راهنما |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
محسن سلیمانی مقدم - آزفا |
|
--- |
40 |
بررسی بکارگیری راهبردهای فراشناختی برای یادگیری زبان فارسی در میان فارسی آموزان غیرایرانی - استاد راهنما |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
احمد عابدینی - آزفا |
|
--- |
41 |
بررسی روش ها و رویکردهای کارآمد آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان با اهداف دانشگاهی - استاد راهنما |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
پریسا محمدحسینی هنرور - آزفا |
|
--- |
42 |
بررسی رابطه ی بین نوع شخصیت، سبک های یادگیری و به کارگیری راهبردهای یادگیری بین فارسی آموزان غیرایرانی چینی زبان و عرب زبان - استاد راهنما |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
پریسا حیدری خسرو - آزفا |
|
--- |
43 |
طراحی و ارزیابی درسنامه ی آموزش ادبیات منظوم فارسی به غیرفارسی زبانان، براساس سده های تاریخی - استاد راهنما |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
فاطمه جنتی راد - آزفا |
|
--- |
44 |
طراحی و ارزیابی درسنامهی آموزش ادبیات منثور فارسی به غیرفارسی زبانان، براساس سده های تاریخی - استاد راهنما |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
زویا رضایی محلاتی - آزفا |
|
--- |
45 |
باورهای خودکارامدی و راهبردهای یادگیری خودگردان برای فارسی آموزان غیرایرانی: مقایسه بین یادگیرندگان چینی زبان و عربی زبان - استاد راهنما |
در حال انجام |
بین المللی امام خمینی (ره) |
میرسعید قریشی - آزفا |
|
--- |
46 |
بررسی مقایسه ای ظرفیت فعلی در متون فارسی کتاب های درسی: مطالعه موردی کتاب های علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایه سوم برپایه دستور وابستگی - استاد مشاور |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
بهاره السادات هاشمی - آزفا |
|
--- |
47 |
یادگیری الگوهای زیروبمی واژه های فارسی توسط زبان آموزان چینی - استاد مشاور |
در حال انجام |
بین المللی امام خمینی (ره) |
سیده رقیه پیرزاده - آزفا |
|
--- |
48 |
مطالعه پدیده درج واکه خیالی در پردازش درکی خوشه های همخوانی آغازی فارسی - استاد مشاور |
١٣٩٨ |
بین المللی امام خمینی (ره) |
جانانه شالپوش - زبانشناسی همگانی |
|
--- |
49 |
تدوین درسنامه به منظور تقویت مهارت خوانداری زبان فارسی برای زبان آموزان غیرفارسی زبان در سطح پایه بر مبنای چارچوب مرجع - استاد مشاور |
در حال انجام |
شهید بهشتی |
نسترن زارع - آزفا |
|
--- |
50 |
تحلیل کتاب آموزش فارسی مرکز آزفای دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین بر مبنای نظریه نظامند نقش گرای هلیدی (فرانقش متنی) - استاد مشاور |
در حال انجام |
علامه طباطبایی |
علیرضا نائینی - آزفا |
|
--- |