۲۹ مرداد ۱۳۹۸
جستجو در وبگاه
  • درجه علمی : استادیار
  • گروه آموزشی : مترجمی زبان انگلیسی
  • تاریخ تولد : 1355/07/03
  • نشانی :
  • شماره اتاق : 826
  • شماره تلفن دفتر : 33901666
  • وبگاه شخصی : http://r-esfandiari.ir/
  • رایانامه : esfandiari.ra@gmail.com
  • نسخه انگلیسی (English)

مدارک و رشته تحصیلی

رج عنوان مقطع و رشته تحصیلی از تاریخ تا تاریخ محل تحصیل فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 PhD English Language Teaching 1386 1390 University of Tabriz ---

سوابق تدریس دوره های علمی

رج عنوان دوره تدریس شده از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 BA courses 2003 نمایش پیوند
2 MA Courses 2013 نمایش پیوند
3 PhD Courses 2016 نمایش پیوند

سوابق پژوهشی و تحقیقاتی

رج عنوان تحقیقاتی / پژوهشی تاریخ شروع تاریخ پایان مؤسسه/سازمان فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Detecting and measuring rater effects نمایش پیوند
2 Manay-facet Rasch measurement of rater errors نمایش پیوند
3 self-assessment and peer-assessment of langauge learners' products نمایش پیوند

زمینه های پژوهشی

رج عنوان تحقیق مورد علاقه زمان حداقل زمان حداکثر امکانات مورد نیاز تحقیق فایل طرح پژوهشی پیوند مرتبط
1 Detecting and measuring rater effects ---
2 Manay-facet Rasch measurement of rater errors ---
3 3. self-assessment and peer-assessment of langauge learners' products ---

مقالات چاپ شده در نشریات

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان نشریه چاپ شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Severity differences among self-assessors, peer-assessors, and teacher assessors rating EFL essays 2013 Assessing Writing نمایش پیوند
2 A Many-Facet Rasch Measurement of Differential Rater Severity/Leniency in Three Types of Assessment 2012 JALT Journal نمایش پیوند
3 The Effectiveness of Textual Enhancement in System Learning of English Dative Alteration 2011 Foreign Language Teaching Journal (Roshd) نمایش پیوند
4 A Many-Facet Rasch Measurement Model to Detect Halo Effect in Three Types of Raters 2011 Theory and Practice in Language Studies نمایش پیوند
5 The effect of three vocabulary techniques on the Iranian ESP learners vocabulary production 2017 Journal of English Language teaching and Learning نمایش پیوند
6 Impact of direct corrective feedback (DCF) through Electronic Portfolio (EP) Platform on the components of Iranian EFL Learners writing across levels of language proficiency 2017 The Journal of Teaching Language Skills نمایش پیوند
7 An Investigation into the Relationship between Personality Traits and Iranian EFL LearnersPerformance on C-Test 2017 Teaching English Language نمایش پیوند
8 A contrastive corpus-driven study of lexical bundles between English writers and Persian writers in psychology research articles 2017 Journal of English for Academic Purposes نمایش پیوند
9 A mixed-methods cross-sectional study of assessment literacy of Iranian university instructors Implications for teachers professional develoment 2017 Iranian journal of Applied Linguistics نمایش پیوند
10 سواد دیجیتالی معلمان زبان انگلیسی در محیط های آموزشی ایران: ضرورت حرفه ای سازی معلمان در دنیای دیجیتال گواهی پذیرش پژوهشهای زبانشناختی در زبانهای خارجی نمایش پیوند

مقالات ارائه شده در کنگره و کنفرانس ها

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان همایش برگزار شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Detecting Rater Effects in Three Types of Assessment 2011 the Tenth Annual JALT PAN-SIG Conference, Matsumoto, Nagano, 2011 نمایش پیوند
2 A Many-Facet Rasch Measurement Approach to Rater Effects 2011 the Ninth Annual International TELLSI Conference, Illam, 2011 نمایش پیوند
3 A many-facet Rasch measurement of randomness in peer-assessors 2015 The second national applied research conference on English language studies نمایش پیوند
4 A mixed-methods study of factors affecting the acceptance of m-learning 2015 The second national applied research confeence on English language studies نمایش پیوند
5 self-assessment and peer-assessment in Iranian EFL learners composition writing academic and non-academic contexts 2017 Annual National Conference on Recet Research in English Language Teaching نمایش پیوند
6 metadiscourse past developments present status and future directions 2017 Annual National Conference on Recent Research in English Language Teaching نمایش پیوند
7 The relationship between EFL raters personality traits and raters ratings A multi-facted Rasch modelling approach 2018 16th International TELLSI conference futorology of English language teaching and literatur نمایش پیوند
8 Severity Differences across Proficiency Levels among Peer-assessors: A FACETS Approach 2019 The 6th International Conference on Applied Linguistics issues (ALI 2019 نمایش پیوند

دروس کارشناسی

رج عنوان درس کارشناسی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Language assessment Imam Khomeini International University نمایش پیوند
2 Essay Writing Imam Khomeini International University نمایش پیوند
3 Advanced Writing Imam Khomeini International University نمایش پیوند
4 Reading Comprehension Imam Khomeini International University نمایش پیوند
5 Reading Journalistic English Imam Khomeini International Uinversity نمایش پیوند
6 Grammar courses (1, 2, 3) Imam Khomeini International University نمایش پیوند
7 Translation of Economic Texts Imam Khomeini International University نمایش پیوند
8 Literary Translation Imam Khomeini International University نمایش پیوند

دروس دوره تکمیلی

رج عنوان درس دوره تکمیلی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Testing a Foreign language Imam Khomeini International University نمایش پیوند
2 English for specific purposes Imam Khomeini International University نمایش پیوند
3 Seminar in Language Teaching Imam Khomeini International University نمایش پیوند

پروژه های انجام شده

رج عنوان پروژه تاریخ شروع تاریخ پایان محل انجام پروژه فایل گزارش پروژه پیوند مرتبط
1 Iranian EFL raters' (Meta) Cognitive Processes in Rating IELTS Speaking Tasks: The Effect of Expertise 2017 2018 نمایش پیوند

راهنمایی پایان نامه

رج عنوان پایان نامه نام دانشگاه تاریخ دفاع نام دانشجو / مقطع فایل چکیده و فهرست پیوند مرتبط
1 Psychometric Properties of 3-, 4-, and 5-Option Multiple-choice Item Tests: Do Test Takers’ Personality Traits Make a Difference Imam Khomeini International University 2018 Fatemeh Khaleghi نمایش پیوند
2 Contrastive Study of Metadiscourse between English Writers and Persian Writers in Results of Physics Research Articles: A Corpus-Based Study Imam Khomeini International University 2018 Zarrin Khattibi نمایش پیوند
3 On the Teachers’ and Students’ Expectations and Experiences of Academic Writing Practices in the Iranian EFL Context Imam Khoemini International University 2018 Fatemeh Jahani نمایش پیوند
4 Severity Differences across Proficiency Levels among peer-assessors Imam Khomeini International University 2018 Shahla Rasouli نمایش پیوند

سوابق مدیریتی و اجرایی

رج عنوان سمت اجرایی از تاریخ تا تاریخ نام سازمان / مؤسسه فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Head of English Language 1395 Imam Khomeini International University نمایش پیوند

جزوات درسی و نمونه سئوال

رج عنوان جزوه / سئوال سال تحصیلی ترم ارائه شده برای فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Introduction  دریافت فایل Download ---
2 Layout of a five-paragraph essay  دریافت فایل Download ---
3 A review of a one-paragrpch essay  دریافت فایل Download ---
4 Week One: First thngs first  دریافت فایل Download ---
5 Body  دریافت فایل Download ---
6 Conclusion  دریافت فایل Download ---
7 What is ESP?  دریافت فایل Download ---
8 The history of ESP  دریافت فایل Download ---
9 Noun clause  دریافت فایل Download ---
10 Relative clauses  دریافت فایل Download ---
11 Qualities of language assessments  دریافت فایل Download ---
12 Alternative assessment  دریافت فایل Download ---
13 Basic test distinctions  دریافت فایل Download ---
14 Test development  دریافت فایل Download ---
15 Needs analysis  دریافت فایل Download ---
16 Syllabus in Seminar  دریافت فایل Download ---

راهنمایی و مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد

رج عنوان پایان نامه تاریخ دفاع نام دانشگاه نام دانشجو فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 The Effects of Shadowing and Scaffolding on EFL Learners’ Reading Comprehension 2018 Imam Khomeini International University Hossein Alipour نمایش پیوند
2 On EAP instructors’ and students’ Perceptions Regarding Academic Communication Skills 2018 Imam Khomeini International University Masoumeh Asgari نمایش پیوند
3 The impact of aural input flooding on Iranian EFL learners grammar knowledge 2018 Imam Khomeini International University Fatemeh Moradi نمایش پیوند