۳ شهریور ۱۳۹۸
جستجو در وبگاه
  • درجه علمی : استادیار
  • گروه آموزشی : مدیریت صنعتی
  • تاریخ تولد : 1359
  • نشانی : anoosheh@SOC
  • شماره اتاق : 758
  • شماره تلفن دفتر : 33901889
  • وبگاه شخصی :
  • رایانامه : anoosheh@SOC.ikiu.ac.ir
  • نسخه انگلیسی (English)

مدارک و رشته تحصیلی

رج عنوان مقطع و رشته تحصیلی از تاریخ تا تاریخ محل تحصیل فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 دکتری مدیریت بازاریابی 89 94 دانشگاه تهران - دانشکده مدیریت نمایش پیوند
2 MBA‌ گرایش بازاریابی 84 89 دانشگاه تهران- دانشکده مدیریت نمایش پیوند
3 مهندسی مکانیک 78 83 دانشگاه آزاد اسلامی - تهران جنوب نمایش پیوند

سوابق تدریس دوره های علمی

رج عنوان دوره تدریس شده از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 مبانی توسعه کسب و کارهای خرد کوچک ومتوسط 90 تا کنون نمایش پیوند
2 تربیت عاملین توسعه خوشه های کسب و کار 92 تا کنون نمایش پیوند

زمینه های پژوهشی

رج عنوان تحقیق مورد علاقه زمان حداقل زمان حداکثر امکانات مورد نیاز تحقیق فایل طرح پژوهشی پیوند مرتبط
1 بازاریابی اجتماعی 84 تا کنون نمایش پیوند
2 توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط(sme) 88 تا کنون نمایش پیوند
3 خوشه های کسب و کار 88 تا کنون نمایش پیوند
4 برند مشارکتی 86 تا کنون نمایش پیوند

دوره های تخصصی

رج عنوان دوره تخصصی تاریخ شروع دوره تاریخ پایان دوره محل برگزاری دوره فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 آشنایی با سازمان جهانی تجارت 1392 سازمان ملل متحد نمایش پیوند
2 کارگاه آموزشی نرم‌افزار AMOS پژوهشکده آمار مرکز آمار ایران نمایش پیوند
3 نرم‌افزار LISREL مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نمایش پیوند
4 نرم‌افزار مدیریت مرجع‌نویسی ENDNOTE جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران نمایش پیوند
5 جستجوی منابع الکترونیکی و اطلاعاتی پایگاه‌های تخصصی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران نمایش پیوند
6 داوری مقالات علمی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی نمایش پیوند

مقالات چاپ شده در نشریات

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان نشریه چاپ شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط کشور فصلنامه توسعه کارآفرینی-دانشگاه تهران  دریافت فایل Download نمایش پیوند
2 طراحی مدل توسعه صنایع کوچک و متوسط کشور- با رویکرد نظریه داده بنیاد فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه- سازمان مدیریت  دریافت فایل Download نمایش پیوند
3 نهادینه‌سازی مؤلفه‌های قدرت نرم ملی ایران مبتنی بر رهیافت بازاریابی اجتماعی دو فصلنامه قدرت نرم  دریافت فایل Download نمایش پیوند
4 بازاریابی اجتماعی، رهیافتی جهت تغییر نگرش ها نسبت به دوره نظام وظیفه عمومی فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
5 تدوین مدل راهبردهای پیشگیری از رفتارهای وندالیستی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی مطالعات جامعه شناختی شهری  دریافت فایل Download نمایش پیوند
6 تبیین راهبرد بازاریابی اجتماعی بر بسیج عمومی دوران دفاع مقدس- ارایه نظریه برخاسته از داده ها مطالعات انقلاب اسلامی نمایش پیوند
7 Using data envelopment analysis to investigate the performance of industrial clusters to utilise resources Int. J. Productivity and Quality Management, Vol. 16, No. 2, 2015  دریافت فایل Download نمایش پیوند
8 تبیین نقش رهیافتهای توزیع فضایی نیروهای وظیفه عمومی بر ارتقای انسجام ملی مبتنی بر رویکرد آمایش سرزمین مجله آمایش جغرافیایی فضا، فصلنامه علمی- پژوهشی دانشگاه گلستان  دریافت فایل Download نمایش پیوند
9 تبیین کارکردهای فردی-اجتماعی دوره نظام وظیفه و تأثیر آن بر ارتقای قدرت نرم ملی دوفصلنامه قدرت نرم  دریافت فایل Download نمایش پیوند

مقالات ارائه شده در کنگره و کنفرانس ها

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان همایش برگزار شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 ﺗﺤلیل چارچوب بخش بندی بازارهای بین المللی و اﺳﺘﺮاﺗژیهای ورود به بازارهای جهانی 97/06/23 سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا  دریافت فایل Download نمایش پیوند
2 بررسی تاثیرات متقابل برند مشارکتی و برندهای مادر: چارچوبی برای انتخاب استراتژیهای برند مشارکتی 96/11/05 کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارت های ارتباطی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
3 برند مشارکتی: استراتژی ورود به بازارهای جهانی 96/11/05 کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارت های ارتباطی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
4 تحلیل چارچوب بخش بندی بازارهای بین‌المللی و استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا نمایش پیوند

کتابهای چاپ شده

رج عنوان کتاب چاپ اول تیراژ انتشارات فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 مدیریت استراتژیک: نظریه‌ها و کاربردها 90 نگاه دانش نمایش پیوند
2 مدیریت تبلیغات 89 نگاه دانش نمایش پیوند
3 مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه 96 اکادمیک نمایش پیوند
4 رفتار مصرف کننده 96 اکادمیک نمایش پیوند
5 اصول مطالعه بازار و بازارشناسی 94 آیین محمود نمایش پیوند
6 مدل‌های توسعه صنایع کوچک،‌روشها و رویکردها 93 آیین محمود نمایش پیوند

دروس کارشناسی

رج عنوان درس کارشناسی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 تئوری سازمان نمایش پیوند
2 رفتار سازمانی نمایش پیوند
3 منابع انسانی نمایش پیوند
4 روش تحقیق نمایش پیوند
5 اصول بازاریابی نمایش پیوند

دروس دوره تکمیلی

رج عنوان درس دوره تکمیلی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 مدیریت بازاریابی نمایش پیوند
2 رفتار مصرف کننده نمایش پیوند
3 تحقیقات بازاریابی نمایش پیوند
4 استراتژی بازاریابی نمایش پیوند
5 روش تحقیق کیفی نمایش پیوند

پروژه های انجام شده

رج عنوان پروژه تاریخ شروع تاریخ پایان محل انجام پروژه فایل گزارش پروژه پیوند مرتبط
1 تدوین برنامه جامع راهبردی صنعت پوشاک کشور وزارت صنعت، معدن و تجارت نمایش پیوند
2 تحلیل دلایل غیبت مشمولان وظیفه عمومی سازمان وظیفه عمومی نمایش پیوند
3 ترسیم نقشه معماری سازمانی سازمان نظام وظیفه عمومی سازمان وظیفه عمومی نمایش پیوند
4 استخراج سیاست‏های کلان خدمت وظیفه عمومی از اسناد بالادستی سازمان وظیفه عمومی نمایش پیوند
5 امکانسنجی بکارگیری مشمولان خدمت وظیفه عمومی به جای پرسنل کادر ناجا سازمان وظیفه عمومی نمایش پیوند

سوابق مدیریتی و اجرایی

رج عنوان سمت اجرایی از تاریخ تا تاریخ نام سازمان / مؤسسه فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 رییس گروه توسعه بازار 89 91 وزارت صنعت،‌معدن و تجارت- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایش پیوند
2 مدیر توسعه بازار و امور بین الملل 91 93 وزارت صنعت،‌معدن و تجارت- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایش پیوند
3 مدیر توسعه بنگاه ها وکار آفرینی 93 95 وزارت صنعت،‌معدن و تجارت- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایش پیوند

راهنمایی و مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد

رج عنوان پایان نامه تاریخ دفاع نام دانشگاه نام دانشجو فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 بررسی تاثیر تعهد به اخلاق کسب و کار شرکت بر ارزش ویژه برند از طریق نقش میانجی رضایت ذینفعان شرکت (مورد مطالعه: گروه مپنا) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
2 بررسی "رضایت از پشتیبانی سرویس" به عنوان عامل میانجی میان "رویکردهای پشتیبانی" و "وفاداری مشتریان"؛ (مورد مطالعه: شرکت‌ ارائه دهنده اینترنت ADSL آسیاتک) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
3 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی وفاداری مشتریان به برند با توجه به نقش متغیرهای میانجی ( مورد مطالعه شرکت اسنپ تهران) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
4 ارزیابی تاثیر بررسی های آنلاین جعلی بر قصد خرید مشتریان ایرانی با نقش میانجی اعتمادپذیری (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
5 انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب بر اساس ارزیابی منابع مزیت رقابتی سازمان با رویکرد الکتره(مورد مطالعه کارخانجات تولید روغن خوراکی استان مازندران) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
6 شناسایی و رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات زعفران ارگانیک ایران مبتنی بر روش تحلیل سلسله مراتبی AHP بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
7 بررسی تاثیر تغییر محتوا بر رفتار کاربر در بازاریابی محتوایی به روش پیش‌آزمون-پس آزمون (مورد مطالعه بازی موبایلی سانجو) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
8 بررسی عوامل حیاتی موفقیت اجرای مدیریت زنجیره تامین در شرکت‌های کوچک و متوسط بر اساس BSC(مطالعه‌ی موردی:شرکت‌های کوچک و متوسط شهر تبریز) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
9 تدوین مدل برند منطقه ای رامسر(مورد مطالعه گردشگری) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
10 بررسی تأثیر ویژگی های نیروی فروش بر روی عملکرد فروش با نقش مداخله گر عوامل سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پارس نیوشانیک بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
11 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی وفاداری مشتریان به برند با توجه به نقش متغیرهای میانجی ( مورد مطالعه شرکت اسنپ تهران) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
12 تاثیر رعایت اصول اخلاقی و ویژگی های بازاریابی اجتماعی شرکتی (CSM) بر تغییر رفتار داوطلبانه مصرف کننده با نقش میانجی متغیرهای رفتاری (مورد مطالعه : نمایندگی های بیمه شهر کرج) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند