۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
جستجو در وبگاه
  • درجه علمی : استادیار
  • گروه آموزشی : مدیریت صنعتی
  • تاریخ تولد : 1359
  • نشانی : anoosheh@SOC
  • شماره اتاق : 758
  • شماره تلفن دفتر : 33901889
  • وبگاه شخصی :
  • رایانامه : anoosheh@SOC.ikiu.ac.ir
  • نسخه انگلیسی (English)

مدارک و رشته تحصیلی

رج عنوان مقطع و رشته تحصیلی از تاریخ تا تاریخ محل تحصیل فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 دکتری مدیریت بازاریابی 89 94 دانشگاه تهران - دانشکده مدیریت نمایش پیوند
2 MBA‌ گرایش بازاریابی 84 89 دانشگاه تهران- دانشکده مدیریت نمایش پیوند
3 مهندسی مکانیک 78 83 دانشگاه آزاد اسلامی - تهران جنوب نمایش پیوند

سوابق تدریس دوره های علمی

رج عنوان دوره تدریس شده از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 مبانی توسعه کسب و کارهای خرد کوچک ومتوسط 90 تا کنون نمایش پیوند
2 تربیت عاملین توسعه خوشه های کسب و کار 92 تا کنون نمایش پیوند

زمینه های پژوهشی

رج عنوان تحقیق مورد علاقه زمان حداقل زمان حداکثر امکانات مورد نیاز تحقیق فایل طرح پژوهشی پیوند مرتبط
1 بازاریابی اجتماعی 84 تا کنون نمایش پیوند
2 توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط(sme) 88 تا کنون نمایش پیوند
3 خوشه های کسب و کار 88 تا کنون نمایش پیوند
4 برند مشارکتی 86 تا کنون نمایش پیوند

دوره های تخصصی

رج عنوان دوره تخصصی تاریخ شروع دوره تاریخ پایان دوره محل برگزاری دوره فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 آشنایی با سازمان جهانی تجارت 1392 سازمان ملل متحد نمایش پیوند
2 کارگاه آموزشی نرم‌افزار AMOS پژوهشکده آمار مرکز آمار ایران نمایش پیوند
3 نرم‌افزار LISREL مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نمایش پیوند
4 نرم‌افزار مدیریت مرجع‌نویسی ENDNOTE جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران نمایش پیوند
5 جستجوی منابع الکترونیکی و اطلاعاتی پایگاه‌های تخصصی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران نمایش پیوند
6 داوری مقالات علمی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی نمایش پیوند

مقالات چاپ شده در نشریات

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان نشریه چاپ شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط کشور فصلنامه توسعه کارآفرینی-دانشگاه تهران  دریافت فایل Download نمایش پیوند
2 طراحی مدل توسعه صنایع کوچک و متوسط کشور- با رویکرد نظریه داده بنیاد فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه- سازمان مدیریت  دریافت فایل Download نمایش پیوند
3 نهادینه‌سازی مؤلفه‌های قدرت نرم ملی ایران مبتنی بر رهیافت بازاریابی اجتماعی دو فصلنامه قدرت نرم  دریافت فایل Download نمایش پیوند
4 بازاریابی اجتماعی، رهیافتی جهت تغییر نگرش ها نسبت به دوره نظام وظیفه عمومی فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
5 تدوین مدل راهبردهای پیشگیری از رفتارهای وندالیستی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی مطالعات جامعه شناختی شهری نمایش پیوند
6 تبیین راهبرد بازاریابی اجتماعی بر بسیج عمومی دوران دفاع مقدس- ارایه نظریه برخاسته از داده ها مطالعات انقلاب اسلامی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
7 Using data envelopment analysis to investigate the performance of industrial clusters to utilise resources Int. J. Productivity and Quality Management, Vol. 16, No. 2, 2015  دریافت فایل Download نمایش پیوند
8 تبیین نقش رهیافتهای توزیع فضایی نیروهای وظیفه عمومی بر ارتقای انسجام ملی مبتنی بر رویکرد آمایش سرزمین مجله آمایش جغرافیایی فضا، فصلنامه علمی- پژوهشی دانشگاه گلستان  دریافت فایل Download نمایش پیوند
9 تبیین ضرورت باز طراحی دوره نظام وظیفه مبتنی بر رویکرد دفاع کامل فصلنامه علمی-پژوهشی راهبرد دفاعی  دریافت فایل Download نمایش پیوند

مقالات ارائه شده در کنگره و کنفرانس ها

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان همایش برگزار شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 ﺗﺤلیل چارچوب بخش بندی بازارهای بین المللی و اﺳﺘﺮاﺗژیهای ورود به بازارهای جهانی 97/06/23 سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا  دریافت فایل Download نمایش پیوند
2 بررسی تاثیرات متقابل برند مشارکتی و برندهای مادر: چارچوبی برای انتخاب استراتژیهای برند مشارکتی 96/11/05 کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارت های ارتباطی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
3 برند مشارکتی: استراتژی ورود به بازارهای جهانی 96/11/05 کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارت های ارتباطی  دریافت فایل Download نمایش پیوند

کتابهای چاپ شده

رج عنوان کتاب چاپ اول تیراژ انتشارات فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 مدیریت استراتژیک: نظریه‌ها و کاربردها 90 نگاه دانش نمایش پیوند
2 مدیریت تبلیغات 89 نگاه دانش نمایش پیوند
3 مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه 96 اکادمیک نمایش پیوند
4 رفتار مصرف کننده 96 اکادمیک نمایش پیوند
5 اصول مطالعه بازار و بازارشناسی 94 آیین محمود نمایش پیوند
6 مدل‌های توسعه صنایع کوچک،‌روشها و رویکردها 93 آیین محمود نمایش پیوند

دروس کارشناسی

رج عنوان درس کارشناسی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 تئوری سازمان نمایش پیوند
2 رفتار سازمانی نمایش پیوند
3 منابع انسانی نمایش پیوند
4 روش تحقیق نمایش پیوند
5 اصول بازاریابی نمایش پیوند

دروس دوره تکمیلی

رج عنوان درس دوره تکمیلی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 مدیریت بازاریابی نمایش پیوند
2 رفتار مصرف کننده نمایش پیوند
3 تحقیقات بازاریابی نمایش پیوند
4 استراتژی بازاریابی نمایش پیوند
5 روش تحقیق کیفی نمایش پیوند

سوابق مدیریتی و اجرایی

رج عنوان سمت اجرایی از تاریخ تا تاریخ نام سازمان / مؤسسه فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 رییس گروه توسعه بازار 89 91 وزارت صنعت،‌معدن و تجارت- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایش پیوند
2 مدیر توسعه بازار و امور بین الملل 91 93 وزارت صنعت،‌معدن و تجارت- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایش پیوند
3 مدیر توسعه بنگاه ها وکار آفرینی 93 95 وزارت صنعت،‌معدن و تجارت- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایش پیوند

راهنمایی و مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد

رج عنوان پایان نامه تاریخ دفاع نام دانشگاه نام دانشجو فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 بررسی تاثیر تعهد به اخلاق کسب و کار شرکت بر ارزش ویژه برند از طریق نقش میانجی رضایت ذینفعان شرکت (مورد مطالعه: گروه مپنا) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
2 بررسی "رضایت از پشتیبانی سرویس" به عنوان عامل میانجی میان "رویکردهای پشتیبانی" و "وفاداری مشتریان"؛ (مورد مطالعه: شرکت‌ ارائه دهنده اینترنت ADSL آسیاتک) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
3 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی وفاداری مشتریان به برند با توجه به نقش متغیرهای میانجی ( مورد مطالعه شرکت اسنپ تهران) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
4 ارزیابی تاثیر بررسی های آنلاین جعلی بر قصد خرید مشتریان ایرانی با نقش میانجی اعتمادپذیری (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
5 انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب بر اساس ارزیابی منابع مزیت رقابتی سازمان با رویکرد الکتره(مورد مطالعه کارخانجات تولید روغن خوراکی استان مازندران) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
6 شناسایی و رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات زعفران ارگانیک ایران مبتنی بر روش تحلیل سلسله مراتبی AHP بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
7 بررسی تاثیر تغییر محتوا بر رفتار کاربر در بازاریابی محتوایی به روش پیش‌آزمون-پس آزمون (مورد مطالعه بازی موبایلی سانجو) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
8 بررسی عوامل حیاتی موفقیت اجرای مدیریت زنجیره تامین در شرکت‌های کوچک و متوسط بر اساس BSC(مطالعه‌ی موردی:شرکت‌های کوچک و متوسط شهر تبریز) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند