۱۶ خرداد ۱۴۰۲
جستجو در وبگاه

مدارک و رشته تحصیلی

رج عنوان مقطع و رشته تحصیلی از تاریخ تا تاریخ محل تحصیل فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 دکتری تخصصی آموزش زبان انگلیسی 1394 1397 دانشگاه شیراز-شیراز نمایش پیوند
2 کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی 1392 1394 دانشگاه علامه طباطبایی-تهران نمایش پیوند
3 کارشناسی آموزش زبان انگلیسی 1388 1392 دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)-قزوین نمایش پیوند

زمینه های پژوهشی

رج عنوان تحقیق مورد علاقه زمان حداقل زمان حداکثر امکانات مورد نیاز تحقیق فایل طرح پژوهشی پیوند مرتبط
1 Teacher Education, Second Language Skills, Scientometrics, English for Specific Purposes, Computer Assisted Language Learning نمایش پیوند

مقالات چاپ شده در نشریات

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان نشریه چاپ شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 TPSOL Teachers' Beliefs about Providing Corrective Feedback on Learners' Writing Performance: A Transcendental Phenomenology 2023 The Qualitative Report  دریافت فایل Download نمایش پیوند
2 Exploring the Role of Professional Learning Community in EFL Student-Teachers’ Imagined Identity Development 2023 Journal of Language, Identity & Education نمایش پیوند
3 Situated learning in CALL teacher preparation programs: an ecological perspective to student-teachers’ agency 2023 Computer Assisted Language Learning نمایش پیوند
4 Examining Autonomy, Competence, and Relatedness in CALL: The Case of CALL Apps with the Most Active Users 2023 CALL-EJ  دریافت فایل Download نمایش پیوند
5 Locally- and globally-oriented L2teacher education research: A synchronic analysis of topics and research methodologies 2022 Research in Comparative and International Education نمایش پیوند
6 Culturally Responsive Teaching in TEFL Programs: Exploring EFL Teachers’ Experiences 2022 English Teaching and Learning نمایش پیوند
7 Role of Action Research in ESP Teachers’ Professional Identity Development 2022 Journal of Research in Applied Linguistics  دریافت فایل Download نمایش پیوند
8 Narrative inquiry for CALL teacher preparation programs amidst the COVID-19 pandemic: language teachers’ technological needs and suggestions 2022 Journal of Computers in Education  دریافت فایل Download نمایش پیوند
9 Investigating CALL researchers’ strategies to conduct genuine CALL research: a community of practice perspective 2022 Computer Assisted Language Learning نمایش پیوند
10 A self-determination theory into the psychological needs of CALL: Probing EFL teachers’ autobiographical narratives 2022 Education and Information Technologies نمایش پیوند
11 Exploring Iranian Postgraduate EFL Students’ Academic Writing Experiences and Expectations: A Dynamic Narrative Approach 2022 TESL-EJ  دریافت فایل Download نمایش پیوند
12 An Exploratory Investigation into EFL Teacher Educators’ Approaches to Develop EFL Teachers’ Ability to Teach for Creativity 2022 Thinking Skills and Creativity نمایش پیوند
13 Exploring EFL teachers’ professional identity development in a CALL teacher preparation program 2021 JALT CALL  دریافت فایل Download نمایش پیوند
14 EFL Teachers' Professional Identity Development through Potentially Exploitable Pedagogical Activities 2021 International Journal of Language Studies  دریافت فایل Download نمایش پیوند
15 A Narrative Inquiry into Iranian EFL Teacher Educators’ Voice about Challenges of CALL Teacher Education 2021 Teaching English with Technology  دریافت فایل Download نمایش پیوند
16 Citation Practices among Iranian Applied Linguists: A Narrative Inquiry 2021 MEXTESOL  دریافت فایل Download نمایش پیوند
17 Research Methodology and Orientation of Papers Published in Applied Linguistics Journals 2020 Issues in Language Teaching  دریافت فایل Download نمایش پیوند
18 EFL Teacher Educators'- and EFL teachers’ Perspectives on Identity-Oriented Teacher Education Programs 2020 The Journal of Applied Linguistics and Applied Literature: Dynamics and Advances  دریافت فایل Download نمایش پیوند
19 Comparative effects of self-assessment, peer-assessment, and teacher assessment on EFL learners’ writing performance 2020 XLinguae  دریافت فایل Download نمایش پیوند
20 A Biographical Narrative Analysis of the Challenges of Applied Linguists across Different Research Abilities to Conduct Qualitative Studies 2020 Journal of Teaching Language Skills  دریافت فایل Download نمایش پیوند
21 Cultural Identity Development in Second Language Teacher Education: Toward a Negotiated Model 2020 The Qualitative Report  دریافت فایل Download نمایش پیوند
22 An investigation into the effects of prompt selection on writing complexity, accuracy, and fluency: The case of Iranian learners at different proficiency levels 2019 Journal of Language and Cultural Education نمایش پیوند
23 The Role of Negotiation in Instructional, Disciplinary, Professional, Global, Local, and Sociocultural Issues on Teachers’ Identity Development: An Interactionally Oriented 2019 Journal of Teaching Persian to Speakers of Other Languages نمایش پیوند
24 The role of negotiation about cultural issues on the ESP teachers’ cultural identity development: A narrative inquiry 2019 XLinguae نمایش پیوند
25 EFL Teachers’ Cultural Identity Development through Participating in Cultural Negotiation: Probing EFL Students’ Perspectives 2019 Journal Teacher Education for Sustainability نمایش پیوند
26 Identity-oriented English Language Teachers’ Education Programs as the Arena of Becoming a Glocal English Language Teacher 2019 Pedagogika نمایش پیوند
27 Informetrics of Scientometrics abstracts: a rhetorical move analysis of the research abstracts published in Scientometrics journal 2018 Scientometrics نمایش پیوند
28 Portfolio-based Writing Instruction as a Venue to Provide Corrective Feedback on EFL Learners’ Writing Performance 2018 Journal of Modern Research in English Language Studies نمایش پیوند
29 Exploring the English Language Needs of EAP Students of Humanities and Social Sciences in Iran: A Triangulated Approach 2018 Issues in Language Teaching نمایش پیوند
30 Impact of Direct Corrective Feedback (DCF) Through Electronic Portfolio (EP) Platform on the components of Iranian EFL Learners‟ Writing across Levels of Language Proficiency 2017 Journal of Teaching Language Skills نمایش پیوند
31 Revisiting the Topical Knowledge of Iranian ESP Learners in Reading Comprehension: Text Types and Question Types 2016 The Asian ESP Journal نمایش پیوند
32 A diachronic study on the information provided by the research titles of applied linguistics journals 2016 Scientometrics نمایش پیوند

مقالات ارائه شده در کنگره و کنفرانس ها

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان همایش برگزار شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Investigating CALL Researchers’ Strategies to Conduct Genuine CALL Research 2021 TELLSI 18 نمایش پیوند
2 An Investigation into Research Methodology and Orientation of Papers... 2021 Publication Research Conference نمایش پیوند
3 The Role of CALL Teacher Education on Professional ... 2021 The 6th ELT Conference نمایش پیوند
4 A Narrative Inquiry into ESP Teachers' Professional Identity Development 2021 First International Conference on Narrative نمایش پیوند
5 Culturally Responsive Teaching in TEFL Curriculum... 2021 The Second National Conference on PCK in ELT نمایش پیوند
6 Addressing Cultural Identity.. 2019 TELLSI 15 نمایش پیوند
7 Topical knowledge … 2018 TELLSI 14 نمایش پیوند
8 An Emic Perspective toward… 2018 The Practical Side of Language Teaching نمایش پیوند
9 آموزش مرحله ای معلمان و دانشجو-معلمان ... 2018 کنفرانس ملی تربیت معلم نمایش پیوند
10 An Exploratory look at the Relationship of Meta-cognition… 2017 International Conference on Applied Linguistics نمایش پیوند
11 Pragmatic Content Occurrence in ELT... 2015 TELLSI 13 نمایش پیوند

کتابهای چاپ شده

رج عنوان کتاب چاپ اول تیراژ انتشارات فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Iranian EFL Teachers’ Challenges and Solutions in Using Computer-Assisted Assessment: Exploring EFL Teachers’ Experiential Evidence. In D. Tafazoli & M. Picard (Eds.), Handbook of CALL Teacher Education and Professional Development (313-329). Springer 2023 Springer نمایش پیوند
2 The Promises of Action Research to Develop Persian for Academic Purposes Teachers’ Professionalism. In: Aghdassi A. (ed.) Perspectives on Academic Persian. Language Policy, vol 25. Springer, Cham 2021 Springer نمایش پیوند
3 Culture across Fields and Disciplines in EAP Textbooks Used in Iran. In Z. Tajeddin & Z. Abolhassani (Eds.). Interface between Culture and English for Academic Purposes. SAMT Publication. 2021 SAMT Publication نمایش پیوند
4 Second Language Teachers’ Identity Construction through Action Research: A Narrative Inquiry into Conflicts and Solutions. In Z. Tajeddin & B. Mahmoodi-Bakhtiari (Eds.). Research on second language Teachers in Honor of Dr. Seyyed Mohammad Ziahosseiny. Allameh Tabatabai University Press. 2021 Allameh Tabatabai University Press نمایش پیوند

دروس کارشناسی

رج عنوان درس کارشناسی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Research Methodology نمایش پیوند
2 Essay Writing نمایش پیوند
3 Grammar (1, 2, 3) نمایش پیوند
4 Language Assessment نمایش پیوند
5 Advanced Writing نمایش پیوند
6 Computer Assisted Language Learning نمایش پیوند

دروس دوره تکمیلی

رج عنوان درس دوره تکمیلی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 Technology in Language Pedagogy 2022 نمایش پیوند

پاداش ها و جوایز علمی

رج عنوان جایزه / پاداش تاریخ دریافت میزان جایزه اهدا کننده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان 1394-1400 نمایش پیوند
2 جایزه پسادکتری شهید چمران (بنیاد ملی نخبگان) 1398 بنیاد ملی نخبگان نمایش پیوند
3 دانشجو نمونه کشوری 1398 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نمایش پیوند
4 پژوهشگر برتر انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران 1396 انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران نمایش پیوند
5 جایزه بنیاد البرز (نوبل ایرانی) 1397 بنیاد البرز نمایش پیوند
6 پژوهشگر برتر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) 1400 دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نمایش پیوند